Isten megalkotá a sört és látá: Ez jó!

Friss topikok

  • serzetes: @a.n.n.a.: Még szép. :D Habár jelen állapotomban max arra lenne energiám, hogy jól leköhögjem az i... (2010.09.24. 06:00) Alien után szabadon
  • serzetes: Pink nekem bármilyen ruhában tetszik. :D (2010.07.30. 06:46) Tired
  • serzetes: @Manela: Még szép, hogy nem náluk van a hiba. Voltam én upc-s is még az V. ker.-ben és volt néha g... (2010.07.23. 18:40) Addicted? No, it's just natural.
  • serzetes: Ezt nagyon jól tudom, elvégre én is egyike vagyok ezen halacskáknak. :) Egyúttal örülök, hogy nem ... (2010.07.02. 21:04) Csizdál
  • serzetes: @a.n.n.a.: Hmmm... Ezen még elgondolkozom. :) (2010.06.01. 11:41) Drááágaszág

Linkblog

Alien után szabadon

2010.09.22. 20:58 | serzetes | 2 komment

Mikor a tök sötét szobában csak a monitor fénye világít az arcodba és a melletted lévő falon a szemed sarkából valami mozgást látsz kb. 30 centire a fejedtől, na az para (egyből az Alien jutott eszembe, hogy mindjárt ráugrik a fejemre). Én is sikítottam felpattantam és felkapcsoltam a villanyt, hogy tisztában legyek vele, mivel is van dolgom (elég lesz egy törülköző, hogy lecsapjam, vagy a monitor mellett hagyott evőpálcikával kell majd leszúrjam?). Természetesen egy ízelt lábú vmi volt, ami a nagy fénytől megilletődött és egy helyben maradt (a hülyéje...). Fogalmam nincs mi volt ez, mert ilyet még az életben nem láttam, állatkertben sem. Vékony, hosszú (kb 2 cm) zöldes színű test és sok, hosszú láb. Nem törődve azzal, hogy pacát hagyhat a falon, odasóztam egy törülközővel. Én naív. Pacát nem hagyott, viszont belekapaszkodott a törülközőbe, arról átugrott a fotelomra, onnan meg lerohant (biztos parkourozott). Nesze nekem, most aztán kereshetem az egész nappaliban, ahol szinte mindenhol szőnyeg van. Baromi gyors volt, de mivel nem láttam semerre elrohanni, biztos, ami ziher alapon benéztem a fotel alá (ami amolyan "kacsalábon forgó"). A kis hülye nem ott gubbasztott? Most már viszont nem úszta meg, a papucs elegendőnek bizonyult. Másodjára, mert elsőre nem döglött meg a rohadék és elkezdett szaladni a szőnyegen, de ott már olyat odacsaptam neki, hogy a szó szoros értelmében fel kellett törölni a padlóról. Még jó, hogy nem jöttek fel az alattam lakók, hogy mégis mi a f...t dübörgök este nyolc után. Úgyhogy Tibi, a szemtelen pókom után (aki a wc sarkában lakott, de ez nem volt neki elég és áttelepült a wc tartályhoz és a lehúzóhoz, amit kicsit zokon vettem) egy újabb pofátlan élőlényt küldtem a túlvilágra (a szúnyogokat most nem sorolom ide, mert az már mészárlás, vagy tömeggyilkosság lenne). Az én lakásomban senki és semmi ne másszon az arcomba, mert így fog járni.

A bejegyzés trackback címe:

https://serzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr522316342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.n.n.a. 2010.09.23. 21:48:29

hahaha te aztán nem viccelsz az arcbamászással :D

serzetes 2010.09.24. 06:00:06

@a.n.n.a.: Még szép. :D Habár jelen állapotomban max arra lenne energiám, hogy jól leköhögjem az illetőt...
süti beállítások módosítása