Isten megalkotá a sört és látá: Ez jó!

Friss topikok

  • serzetes: @a.n.n.a.: Még szép. :D Habár jelen állapotomban max arra lenne energiám, hogy jól leköhögjem az i... (2010.09.24. 06:00) Alien után szabadon
  • serzetes: Pink nekem bármilyen ruhában tetszik. :D (2010.07.30. 06:46) Tired
  • serzetes: @Manela: Még szép, hogy nem náluk van a hiba. Voltam én upc-s is még az V. ker.-ben és volt néha g... (2010.07.23. 18:40) Addicted? No, it's just natural.
  • serzetes: Ezt nagyon jól tudom, elvégre én is egyike vagyok ezen halacskáknak. :) Egyúttal örülök, hogy nem ... (2010.07.02. 21:04) Csizdál
  • serzetes: @a.n.n.a.: Hmmm... Ezen még elgondolkozom. :) (2010.06.01. 11:41) Drááágaszág

Linkblog

Drááágaszág

2010.05.31. 23:46 | serzetes | 2 komment

Végre vége a 3 ütemű mosás (mosás, kádban öblítés, centrifugázás) korának nálam is, ugyanis tegnap megvettem életem első háztartási gépét (mmint ami az én tulajdonom), egy automata mosógépet. Nem gondoltam volna, hogy ez boldogsággal fog eltölteni, de miután felidéztem, hogy hány órám ment rá a mosásra, mióta ideköltöztem... Majd' beszartunk, mire felhoztuk a másodikra (lévén lift az nincs természetesen), de megérte a fáradtságot. Meg a pénzt. 60 ropi. Mondjuk, ha belegondolok, az APEH állta, mivel az adójóváírásom bőven fedezte az árát. Még akciós öblítőt is találtunk, úgyhogy végre valahára valami nekem is öszejött. A kötelező "üres" mosást még tegnap este meg is csináltam (aminek biztos qrvára örültek volna alattam, de szerencsére ritkán vannak abban a lakásban), holnap pedig az első igazi mosást is megejtem. Simogatni, becézgetni nem fogom, de nagyon örülök neki, mert ezzel most már tényleg mindenem megvan, ami egy igazi agglegény lakásba kell. Jó, bárszekrényem nincs, de a sört úgyis a hűtőben tartom.

Ő lenne az:

A bejegyzés trackback címe:

https://serzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr542046579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.n.n.a. 2010.06.01. 10:18:05

de nevet adsz neki, valld be :D

serzetes 2010.06.01. 11:41:11

@a.n.n.a.: Hmmm... Ezen még elgondolkozom. :)
süti beállítások módosítása