Isten megalkotá a sört és látá: Ez jó!

Friss topikok

  • serzetes: @a.n.n.a.: Még szép. :D Habár jelen állapotomban max arra lenne energiám, hogy jól leköhögjem az i... (2010.09.24. 06:00) Alien után szabadon
  • serzetes: Pink nekem bármilyen ruhában tetszik. :D (2010.07.30. 06:46) Tired
  • serzetes: @Manela: Még szép, hogy nem náluk van a hiba. Voltam én upc-s is még az V. ker.-ben és volt néha g... (2010.07.23. 18:40) Addicted? No, it's just natural.
  • serzetes: Ezt nagyon jól tudom, elvégre én is egyike vagyok ezen halacskáknak. :) Egyúttal örülök, hogy nem ... (2010.07.02. 21:04) Csizdál
  • serzetes: @a.n.n.a.: Hmmm... Ezen még elgondolkozom. :) (2010.06.01. 11:41) Drááágaszág

Linkblog

Change needed

2009.12.08. 05:19 | serzetes | 2 komment

Úgy döntöttem, hogy elég volt az éjszakázásból. Már vagy 3-4 éve tolom a heti 4 éjszakát és most kezdek besokallni. Már nem bírom egyrészt fizikailag (egyre többször alszom el, ezáltal majdnem el is késtem párszor) és emellett meguntam, hogy a hétköznapjaim annyiból állnak, hogy meló, alvás, meló, alvás... Hiányzik, hogy legyen valami életem és jó lenne, ha nem mindent kb 2,5 napba kéne besűrítenem, mert emiatt szinte sose tudok normálisan pihenni. Az tény, hogy éjszaka dolgozni nagyon jó, mert nyugis (hajnali 2 után), de ennyi év után ez már nem olyan fontos szempont. Az életem egy meglehetősen nagy százalékát felemésztette a meló, mióta éjszakázom, konkrétan az időm öt hetedét kb. Ez azért egy kicsit sok. Úgyhogy terveim szerint februártól visszaállok nappalra. Remélem találnak helyettest a cégnél (a saját érdekükben... :D ). Ha már a változásnál tartunk, akkor egy újabb klasszikus, most a Scorpionstól:

 

 

Címkék: of wind scorpions change

A bejegyzés trackback címe:

https://serzetes.blog.hu/api/trackback/id/tr811582357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.n.n.a. 2009.12.08. 13:37:53

ezt a zenét szeretem :) tényleg nem fogsz éjszakázni? akkor bajban leszünk :D

serzetes 2009.12.08. 23:45:51

@a.n.n.a.: Nem akarok én gondot okozni nektek, de azért elsősorban azzal kell foglalkoznom, hogy nekem mi a jó. Ezt gondolom megérted. Örülök, hogy neked is tetszik a dal. ;)
süti beállítások módosítása